i miss this

                
fan vad jag saknar er. jag dör.
jag skulle göra allt för att vrida tillbaka klockan ett halvår och tatt vara på tiden och allt, för utan er känner jag mig bara vilse, och ensam och svag. det som var mittpunkten i mitt liv, det som min värld kretsade runt har nu slutat kämpa för att stanna där, och står nu längst kanten. de som höll upp mitt liv som stora vita stenpålare och inget kunde rubba dom, dom har plötsligt försvunnit, och nu måste jag ballansera livet på en påle. jag är rädd, jag klarar det inte utan er. ett skratt förlänger livet och med er kan jag lova att jag lär bli odödlig. ni är så mycket mer än alla andra, ni är dom som jag verkligen berättar allt för, ni har lyckats komma innanför mitt yttre, ni står där och lyssnar, hjälper och bara har vars en axel som jag kan gråta på när allt är som hemskast. ni har två händer som kan bära mig då jag själv är så svag att jag inte ens orkar titta framåt. ni har två starka ben som gärna går en omväg bara för att rädda mig. förstår ni nu att ingen kan ersätta er? för ni är så mycket mer än: oh vad söt du är idag, eller skrattaskratta. ni är så mycket mer än att prata om kläder och smink, ni är dom som man pratar sitt insersta med. jag har kommit fram till att det finns 8 änglar som inte vill något dumt. det är svensson, kryskowski, emily, emmie, ina, bror, mamms. ni är skapta för att göra mitt liv lyckligt, och ni lyckas. ni är dom 8 bästa personerna som jag känner, dom som jag aldrig skulle kunna leva utan. ni är dom finaste personerna som mina ögon kan lägga ögonen på, ni är dom bästa personerna för att få fram ett riktigt skratt med ögon som glittrar. ja, ni är dom bästa. och ständigt ställer jag frågan: vad har just jag gjort som gör att jag förtjänar att träffa jordens 8 bästa personer? räddade jag världen i mitt förra liv, och detta är min belöning? för vad alla än säger om att dom har hittat dom bästa på jorden så vet jag att dom har fel. det är bullshit. så säger dom bara för att dom verkligen inte har träffat dom bästa på jorden. men det har jag.
frida svensson, frida kryskowski, emily jönsson, emmie nilsson, robban och mamms, ni är oslagbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0