freakshow

så här sitter jag och har biologiprov imorgon som jag inte kan, svenska som jag inte har gjort klart, och 150 engelska glosor som jag max kan 20 av. det är starkt jobbat av mig.
istället har jag varit i stallet, ätit choklad, sett topmodel, dh, duschat och nu sitter jag här, utklädd till jag vet inte vad. vi ska ha klassfoto imorgon för er som inte visste, och då ska vi klä ut oss till fördommar. de flesta trodde att jag var en korkad bimboblondin, så här sitter jag med pippilotter, smink, urringad tröja som det står help me im blond på, och i knäet ska jag ha en bok upp och ner. känns gutt. men vafan, detta är roligt. men det verkar bara vara jag som tycker det. men jag ska upp vid 6 imon, så jag måste snart krypa till kojs och träna på biologin.
hålltummarnaförmig.

kyss,godnatt. älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0