better but not the best

inställd geografi idag, så har sovmorgon till tio. och det är inte lönt att somna om nu, så jag sätter mig här istället. har idrott och gris idag. verkligen toppen (y) men sen har jag bara ko kvar sen är min djurkunskap A klar. känns härligt :D
nästa onsdag har vi klassfoto, och vi ska klä ut oss till det folk tror/trodde om oss, typ tönt, festprisse, bitch, blondin, fjortis, sportfåne, osv. jag har frågat runt, men har inte kommit fram till något vettigt, så ja. men på idrotten så ska vi bestämma helt vad alla i klassen ska vara så jag kan ju alltid berätta det för er sedan. men roligt ska vi ha på klassfotot :D
och jag mår bättre idag, wiho! och så fick jag bollerups festlåtar igår. haha, dom var ju lite, ja, speciella. men fan vad kul man ska ha det. sen justde! jag ska sova här ute själv hela helgen, någon som har lust att jiona? a) det är inte kul att vara själv, jag hatar det. men ja ;s

nu ska jag väl börja fixa till mig,
kysskyss,
saknar er, och älskar er. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0