1 day

yes, nu sitter jag här innan skolan börjar. den börjar tio idag, slapp geografin och tacka gud för det :D så vi har bara idrott sen profil och profil, mina profilämnen idag är dock inte så mycket att hurra för, men det får väl gå ändå.
halv sju idag tassade vi upp, fixade det sista på tårtan och gick in och väckte (grattis) Line med vår härliga morgonstämma. men tårtan var god, och hon såg glad ut, så ingen skada skedd. men ni måste jag snart äta frukost och fixa till mig till idrotten, wow, mycket att fixa till, typ på med mjukisbyxor och en tröja. men ändå.
sen  måste jag säga grattis till den som älskar och avgudar Zlatan lika mycket som jag gör.
GRATTIS ANREJA, söta syssling, eller nästkusin eller vad tusan vi nu är. <3

jag måste också påminna om självaste emmydahlandoooor fyller år i morgon om någon nu har missat det, vilket vore omäjligt, men ändå :p jag längtar till tjejmiddagen och träffa alla er söta varelser och bara skratta och skratta och skratta. plus att jag måste få stöta på månsmöller en eller två gånger under kvällen. a)
med detta ville jag säga att jag älskar er, och saknar er, och grattis till dom som fyller år, men glöm inte mig imorgon.

kyss på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0