ugly

jag har aldrig känt mig såhär äcklig i hela mitt liv. gå omkring i typ jacka och mjukisbyxor eller en stor tjocktröja med ridbyxor som man får stor rumpa i och enorma lår i. Magen putar åt alla håll och ja man känner sig skabbig.sminket rinner i regnet och håret är lockigt och uppsatt. ja, jag hatar verkligen min kropp.
men till glada nyheter så kommer nog svensson och "räddar" min höstfest. nu sitter jag och tittar på en video och bara frida svensson kan förstå hur otroligt rolig den är. jag kan inte sluta skratta. sen ska hon ringa :D
imorgon ska jag till ystad och umgås med familjen, lördag höstfesten och söndag ta igen sigefter festen :) frida fixar allt och jag är sepeglad för det :D
cajsa, johanna, frida och josse är typ dom bästa personerna på denna skolan. tack till er <3
och tack specillt cajsa för att du tröstade mig idag då allt blev för mycket och jag inte orkade mer. då när allt bara bröt och min värld rasade. tack älskling. jag finns här verkligen för dig och jag hoppas att du förstår det. du är en av de finaste personerna på denna skolan och jag skulle stolt presentera dig inför mina kompisar och mitt liv i ystad. Du är en sån som man bara måste tycka om och så är du så otroligt söt att det är helt sjukt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0