baras snyggingar

adela, elise, sofie, bells och nu på senare tid även malin. ni är så jävla bra och stöttar mig i oavsätt vad. om det är killar, kompisar, fester så vet jag att ni alltid står på min sida och stöttar mig. ni lyssnar, försöker förstå och kommer ofta med hjälpande ord. tiden med er är obeskrivlig. alla problem lyckas försvinna och jag är inne i en såpbubbla och skalet skyddar mig från problem. jag sitter där och ser alla problem flyga förbi med aldrig behöver jag agera och kämpa mot något problem. ni får mig alltid att skratta om vi så sitter på adels jobb, går på stan, festar hemma, sticker ut, ser på tv, bara snackar, luffar runder. ni är liksom något extra, något som är så svårt att hitta.
jag älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0