aldrig.

jag kommer aldrig förlåta mig själv för att vi glitit isär. du förstår inte hur mycket jag älskar dig och jag måste få vara en del av ditt liv. jag vill inte vara här annars. jag vill trösta dig när du gråter, ligga bredvid dig i sängen när du mår som hemskast och mardrömmarna kryter tätt inpå. jag vill aldrig att du ska få känna smärta. jag vill alltid ha en ljus med mig så att du aldrig ska uppleva mörkrets dystra sidor. om du inte tar emot mitt förlåt om att vara den sämsta vännen någonsin så försvinner lite av livets mening. snälla älskling, förlåt.
minns du inte när det var som bäst, vi träffades varje kväll vid åtta, gick till max och tog te sen hem. alla gånger vi gråtit. alla skratt som vi delat. älskling <3

älskar dig mer än livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0