första advent

så nu är snart detta året snart, kanske då är det tid att släppa 2008 och längta in i 2009 som alla andra. men icke emmy, icke jag. jag ska hålla tag om 2008 och hålla den så hårt jag kan i mina armar.

men nu har fanny kommit, hästarna har fått kvällsmat och ljusen lyser klart. på tven spelas wallander och jag sitter vettskrämd. snart ska jag titta igenom svenskan och senare sova. ska upp och rida pållen redan sju imorgon. jag har ingen matlust men tvingar i mig mat ändå.

nu gick jävla strömmen i tv-rummet, ett sovrum och hallen. jippi. jag hatar detta, och vi töser är inte dom mest tekniska här heller för den delen. felet är att det inte är någon säkring och vakten kommer snart och hjälper oss. hoppas hon fixar detta. alla är vi mörkrädda också, så nej, detta är inte alls lyckat.

puss, skriver sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0