your words

du vet precis hur du ska säga och det skrämmer mig. jag borde inte lyssna på dina ord men jag gör det ändå. jag borde inte ta fram hoppet åter en gång, men jag plockar fram det omedvetet. jag borde veta att du inte är något att ha, men den tanken försvinner snabbt.
nu har jag sagt att jag inte ville ha dig, att du var kass. jag lovade mig själv att aldrig igen lita på dina falska äckliga ord. jag tänkte för mig själv att jag aldrig skulle hoppas igen. jag lovade att aldrig förlåta dig. jag lovade att aldrig ta dig. jag lovade mig själv. men med dina ord lyckades jag svika allt jag lovat mig själv. jag ville ha dig, du var bäst. jag litade på dina vackra ord. jag hoppades på nytt. jag förlät dig utan att du ens bad om det.
men det värsta är att jag sa till mig, jag sa till alla att jag inte älskade dig längre. men aldrig igen ska jag lura mig själv och andra så mycket. jag kommer alltid älska dig, och jag hatar mig själv för det.
du har makt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0