no time for you

jag har verkligen inte haft tid denhära veckan. 
måndags; skola, fick reda på att jag får mvg, känns otroligt skönt. sen stallet och tränade. den kvällen gick jag och ina ut och snackade massa och sånt. fett mys.
tisdags; skolan, sen stallet. på kvällen gick jag ut med ina igen för att vi skulle spela in en låt till musiken. den dög väl, menmen. det blev grymt mycket mer än bara spela in den. vi tränade på att hjula. och ja. jag hatar det. iallafall, mycket trevlig kväll.
onsdags; skola, fick bra betyg på låten vet dock inte om jag kan höja mig. håll tummarna. sen på kvällen gick jag och ina och pratade gammla minnen och om killar som man en gång gillat och sånt. helt sjukt roligt var det. jag stack till stallet denna dagen också förästen.
torsdags; skolan, sen hade jag ingen häst idag. så jag och ina stack och dansade i typ två timmar. i skolan hade vi också dansat och tränat. så det var sjukt mycket rörelse den dagen.
fredags; skolan. fick reda på att jag fick mestadels mvg i so. min lärare skulle till och med kopiera mina texter och sånt. mycket roligt. sen jobbade vi med jubleumet i skolan. så jag och ina dansade. igentligen skulle vi dansa grease, men vi dansade en som vi skulle göra på idrotten på onsdag istället. den är sjukt rolig att göra, men man blir varm som fan. iallafall. då dansade vi nog i kanske två och en halv timme. sen åkte jag till stallet och somnade ute i gräset. fett mys.
imorgon skulle jag igentligen till malmöstad med frida, men det blev ändrat. förlåt frida. 
nu ska jag iallafall iväg med mammsi och handla massa kläder till avslutningen och sånt. sen ska jag äntligen få träffa älskade bror. jag saknar honom så sjukt mycket. han är den bästa <3
söndag; tosselilla med svensson, kryskowski och blondie. vi kommer ha det bäst, tack för att ni finns.

jag har världens bästa vänner. kyss på dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0