i love you

jag har aldrig skrivit en kärlekslåt som inte slutade med tårar men kanske kan du skriva om min kärlekslåt och så kan du sudda bort min rädsla. jag behöver ditt tålamod, din vägvisning, all din kärlek och allt såntdär. när åskan rullar genom mitt liv, har du då orken att stå emot ovädret? babe, det finns så mycket som jag skulle kunna ge dig, om jag bara låtit mig själv göra det. det finns så mycket känslor som jag måste skydda. men vad är meningen med detta älskling om kärleken håller sig på avsånd? jag blöder heldre av kärlekens sår än att leva utan något ärr alls. babe, kan jag lita på detta, eller slutar alla saker sådär? jag behöver höra att du kan dö för mig, om och om och om igen. berätta, kan du genom att titta in i mina ögon och lova att dela både lycka och sorg? för jag kommer att älska dig för resten av mitt liv. Kanske är detta min första kärlekslåt som inte slutar i tårar. jag tror att jag skriver om min kärlekslåt för resten av mina år. för att jag kommer att älska dig resten av mitt liv.


image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0