i just want to scream

ooh, jag är så sinnessjukt glad. ni fattar inte. jag kan inte beskriva detta med tusen ord <3

först fick jag MVG- på matte nationella och där ligger jag på ett G så jag är fett glad. Sen fick jag VG på engelska nationella och igentligen ligger jag på G där med. Sen svenskan vet jag ungefär var jag ligger men inte säkert, så jag väntar att berätta det till sen. Men matko vad glad jag är.
sen har jag typ varit så sjukt nervös om jag skulle välja bollerup gymnasium eller det i stockholm, typ gråtit hela tiden och sånt. fett pinsamt, menmen. sen gick jag till syon idag. hon ba; men i och med att skolorna är så långt ifrån varandra så kommer du att få svar från båda. så du kan ha kommit in på både ditt första och andra hands val. så alltså alla tårar och sånt shit som jag har lagt ner kan jag bara glömma.
så nu valde jag bollerup som etta, stockholm som tvåa och idrott ystad som trea :)
Om tre månader flyttar jag kankse. Ni förstår inte. jag är happyhappyhappy.
sen ringde jag stockholmsskolan idag. och intagnings poängen var inte så hög, man fick göra massa på helgerna och bo där oh ja. jag är faktiskt himmla glad.
jag vet dock inte än vad jag ska välja. men ja. det känns bra änn så länge.

usäka mitt inlägg, det är inget inlägg att hurra för precis. men ändå.
kyss, jag älskar er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0