you saved my day

"emmy, jag väljer inte henne före dig" "du är allt jag vill ha" "inget kan förstöra mellan oss" "<3<3"
jag tror aldrig du har eller kommer göra någon så lycklig som du nyss gjorde mig. lyckan springer i kroppen. dina ord är obeskrivliga och jag älskar att höra dom. du vet hur mycket dom betyder för mig och bara få höra dom från dig. jag vet inte, jag är riktigtriktigt glad. du är allt jag vill ha, och inget kan förstöra. jag älskar dig, och jag skojar inte.

haha, där fick du allt. du skulle ju krossa min värld och förstöra mitt liv. lilla föredetta vän du kommer inte lyckas. ska du träffa honom och hoppa in i hans armar? haha, han vill inte. han väljer mig före dig jag lovar dig, jag har vunnit. du skulle förstöra allt som gjorde mig lycklig men du.. du verkar inte lyckas. jag har allt kvar. jag har hästen, jag har svensson, jag har joel, adam, albin och linnea, jag har min bror, jag har min mamma och pappa. och du kommer inte kunna ta varken svensson, joel, adam, albin eller linnea för dom kommer inte tillåta dig. du kan försöka, men dom lämnar inte mig.
men ja, försök du..

                                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0