what is love

kan man sakna någon utan att vilja ha den tillbaka? kan man sakna något utan att vilja uppleva det igen?
för en sak är säker att ikväll saknar jag dig. jag saknar dina otroliga ord som varje dag berättade hur vacker jag var och att du alltid skulle älska mig. jag saknar våra nattpromenader där vi bara gick och pratade utan att ha press på oss att vi skulle pussas varje minut. jag saknar hur du alltid fick mig att lee och jag funderar fortfarande på hur du varje gång lyckades med detta. jag saknar den känslan jag fick varje gång jag hörde din röst. då när pirret i magen dök upp och knänen blev svaga som spagetti. tro det eller ej, men jag saknar det. jag vill inte ha det igen, men jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0