im not for sale

bara köp mig även om jag inte är till salu, bara köp mig. dina pengar verkar kunna rätta till allt fel man gör i livet, och med dina pengar ska jag förlåta dig. du ger mig allt mellan himmel och jord medan allt jag vill är att bara ha dig. du ger mig kläder, smyken, parfym och javisst tack, men vet du vad jag vill ha? jag vill höra dina ord säga förlåt, och jag älskar dig. jag vill krama dig, vara i din närhet, jag vill att av dina ord ska jag känna mig avgudad. istället för den grejen du nyss gav mig så säg ; "förstår du hur vacker du är?" "du är allas dröm gumman" eller "för mig är du allt".
men visst köp mig, bara betala och du får mig. dina pengar gör allt förlåtligt och dina pengar gör mig din igen.
saken är den att jag vet att du menar väl, du vill att jag ska må som den bästa. och jag är glad för att du försöker, men inte genom att köpa tillbaka mig. säg ett förlåt och jag förlåter, men du har aldrig vågat säga det. jag älskar dig, jag förlåter dig. inte för att du köper mig, utan för att du säger förlåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0