i just can't.

tack för igårkväll alla. det var en mycket trevlig kväll. eller jag mestadels av tiden. jag vill påpeka att tiden jag inte hade trevligt satt jag och grät i ett trapphus. men det gick det också. och ja, jag har anledningar till att gråta.

hur ska jag ta detta? hur ska jag kunna förlåta och bara titta på er som ingenting hade hänt. jag är grymt besviken. jag är verkligen det. och jag fattar helgen fest och efter några glas. men ändå. jag kan inte släppa det. förlåt. jag vet egentingen inte vad som slog så hårt. för inget av det som hände var så extremt stort, men något i mig försvann. jag vet, emo text där. men jag önskar att jag kunde förklara. jag kan inte längre tyda någonting.
nu ska jag gå och läsa "du fattar ingenting" - världens bästa bok. och sen ska jag må bättre imorgon.

btw, dagen med svensson var så underbar. ni anar inte. jag har saknat henne.
hon köpte en avslutningsklänning, ett par skor, underkläder och två linnen.
själv köpte jag två linnen, två tshirtar, ett par shorts, en bikini, två väskor och tre par skor.
ni får se allt sen. eller ja vissa av er få se. kyss. sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0