i can

lilla vännen säg inte att jag inte kan, för det kan jag. säg inte att jag måste, för endast jag bestämmer över vad jag måste eller inte. du vet att jag kan. varför ska du då titta ner på mig och säga att jag inte klarar det. du gör det endast för att se mig falla. du ska inte lyckas för att jag vet att jag kan. jag vill dock inte, men jag gör det endå. jag gör det bara för att visa dig att jag faktiskt kan. du får mig att göra saker som jag inte vill. säg inte att jag måste, för jag måste inget som kommer ut ur din mun. detta är mitt liv och jag lever det som jag vill. om du har emot mitt sätt att leva eller mina val som jag väljer så har du inte i mitt liv att göra. hejdå, hör inte av dig för du klandrar ner på mig. jag tycker inte om dina ord. jag tycker inte om dina ord om allt jag inte kan och allt som jag måste göra. säg inte hur jag ska leva mitt liv när du bara vet en bråkdel av allt som händer. säg inte att du vet allt om mig när allt jag berättat är en vecka i mitt liv. du vet så jävla mycket mindre än du tror. du tror inte på allt jag säger, allt jag gått igenom, skit i att lyssna då. jag berättar inte mer. aldrig ska jag säga det igen, aldrig ska jag berätta. ni vänder er och går, sen står jag kvar. ensam.
ja, påpeka inte mitt liv så länge du inte har levt i det ett bra tag.

btw, tack för kvällen ina. och svensson, jag är sjukt glad att vi är som vi är igen. du är mitt allt, du är verkligen allt jag behöver. jag vill också säga att jag älskar kroatien som nu vunnit mot polen, alltså har dem vunnit mot alla i sin grupp. pappa, vad säger du om att vi tar flaggan och springer runder i bara som vi en gång gjorde. jag vill pappa, jag vill.
kroatien, kroatien, kroatien, nananananaa kroatien! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0