fuck everybody.

idag tänkte jag då komma med något bra citat från någonstans ifrån. men snart insåg jag att jag inte hittade något.
och idag har jag inget att säga mer än jag är mer krossad än någonsin, mer vilsen än jag någongång varit. jag är mer förlorad och just nu finns det inget jag heldre vill än fly. här finns inte längre något lyckligt att hämta. jag är lämnad, ensam. den saken som absolut inte fick hända, den saken som jag är så jävla rädd för. den inträffade. jag är ensam, helt för mig själv.
fuck you, and fuck everybody.

jag vill även tacka elise, albin, joel och adam för att ni finns där även fast allt är svårt. tack. ni får verkligen inte försvinna, för då är allt försvunnnit. ni försöker få mig att hitta allt igen. alla puzzelbitar. jag försöker tjepa ihop mitt liv med silvertejp, men jag misslyckas hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Albin

Finns alltid här för dig Emmy, glöm aldrig det <3

2008-06-20 @ 07:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0