byebye

idag är det en månad och ungefär tio dagar till jag flyttar. så jag antar att det är dags att börja säga hejdå. detta känns grymt konstigt och himmla mycket fel, men jag gör det ändå. jag vill till stockholm men ystad kommun tillät inte mig. jag ville bara till dig, vakna upp i dina armar och kunna ge dig en godnattpuss. det var det jag bad om, men ystad verkade inte dela min meningen. dom tog iväg det jag ville och nu måste jag säga hejdå utan att se framemot något, tack. ja, jag hatar er och kommer alltid att göra. så nu ska jag alltså börja säga hejdå till alla skoldagar som började med att träffa svensson. nu ska jag säga hejdå till mitt rum. nu ska jag säga hejdå till alla kvällspromenader med svensson. nu ska jag säga hejdå till alla som tröstade mig och gjorde att jag började skratta då allt var som mörkast. nu ska jag säga hejdå till alla som jag älskar. hejdå mamma, hejdå. och nu sist ska jag säga hejdå till mitt liv här. hejdåhejdåhejdå.
jag säger hejdå till allt men inte hej till en enda sak. låt mig bara flytta till stockholm, bara gör det. oh, vad jag hatar er. jag har aldrig någonsin hatat någon som jag hatar er, ni förstörde allt. är ni glada nu? för just nu är jag allt annat än glad.
oh, jag ringer er, ikväll..

Kommentarer
Postat av: FRIDA

fitta, du skulle inte flytta :(

2008-06-24 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0