today



idag åkte jag ut till stallet vid tolv, sen stannade jag där till en tre. efter det åkte vi direkt till stranden och bara chillade fram till halv sex. sen stack jag hem, käkade och nu sitter jag här. jag ska traska in i duschen vilken minut som helst, men ikv vet jag inte vad jag ska göra. jag blir galen. jag får ut och ta en promenad eller något, det är ju skittråkigt att sitta inne när det är superfint väder ute.
någon som orkar hänga på, ner till stranden eller till skogen eller något? a)

svensson är på teater, fett tråkigt för mig. och emily åker till stockholm nu, ännu mer tråkigt för mig ;s
men det fixar sig. nästa vecka ska vi tälta på stranden, om jag får. jag jobbar på det just nu, och det ser inte vidare ljust ut, men jag hoppas att mammsi kan ändra sig.

kyss för en härlig solig strålande dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0