there i go.

nu går jag, för jag orkar inte med dig mer. förlåt, men jag orkar inte mer.

nu packar jag, har precis rensat garderoben, men har jävligt mycket kvar ;s vissa saker kan man bara inte slänga så istället får dom ligga och skräpa några månader till. nu försöker jag packa det som jag mest behöver men jag packar nog mer. kläder för alla väder behövs ju. men jag börjar nog få ihop saker så att det räcker, jag orkar inte ha rent för mycket med mig, jag måste släpa på det hit och dit och fram och tillbaka.
men idag ska jag först till annapanna och sova där. sen går väl vi till horseshowen på tisdag. sen sover jag hos annapanna och sara till onsdag. onsdagmorgon träffar jag frida och ebba och umgås med dom en dag på horseshowen, åker hem till dom sover där till torsdagen och sen falsterbo den dagen med. sen åker jag hem på torsdag kväll eller fredag morgon, jag får se.
men nu ska jag fortsätta packa så att jag hinner det innan jag ska ut till hästen och träna.
jag vill bara påpeka att jag har den finaste hästen i universum och att jag älskar honom så mycket mer än något annat. jag har verkligen ingen aning om vad jag skulle göra utan honom. och han är bäst, och jag älskar honom, och vi ska bli så jävla bra på bollerup. du och jag, vi håller ihop. inte sant? genom vått och tort.
jag älskar dig.

                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0