something

det är någonting med dig som jag inte riktigt kan förklara. jag hittar inte de rätta orden för att ni ska förstå.
men du får mig att le, du får mig att skratta fast du inte ens är i närheten. bara tanken på dig får mig att börja lee helt omedvetet. du ger mig så grymt med energi att jag skulle kunna ut och springa hur långt som helst. dina ord betyder något, vissa som får mig att bli sådär konstigt besviken och man inte alls vet varför. vissa som får en att bli sådär lycklig att man bubblar i hela kroppen. men mest av allt är det glädjen som du på något sätt får in i mitt liv. det skrattet som jag skrattar, det leendet som jag ler, den lyckan som jag känner, den energin som gör min galen, allt på samma gång.
men jag är inte kär.
jag gillar inte dig.
det gör jag inte..

...tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0