money



jag och svensson på utklädnadsfotot <3


jag måste ha pengar. jag blir fullkomligt galen att gå såhär. jag har en grym summa pengar, men jag kan inte använda den. pengarna ligger där i lådan och allt jag vill är att bara shoppa upp alla. men det går inte. utan dom pengarna så finns det inget jag och hästen mer. det är slut på nuffe. camry is gone. och det får inte inträffa. men nu måste jag fixa pengar. guuuuud!
köpenhamn på lördag, det är det jag och svensson har pratat, disskuterat och planerat denna kväll. vi har även gett lite tid att titta på satc. muy trevlig kväll. vi kom fram till mycket bra saker, tågtider och annat. men jag måste pysa, ska till stranden med svensson imon med. ännu trevligare. hon är typ den bästa i världen, och jag älskar henne mer än livet själv. hon är otrolig och ja, alla borde få ha en som henne i sitt liv. men denna människa är min, och jag är stolt. men jag låter inte er ta henne ifrån mig. vi ska stanna ihop, det är så det ska vara. jag kan fortsätta om hur mycket hon betyder och sånt. men jag tror att ni har fattat nu. hon gör mig glad och lycklig, hon är bäst, oslagbar, fantastisk, hon betyder alltså allt för mig.
puss på henne, för att hon är så bra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0