i

i think i start to like you.
but i dont know yet.

mwiie, jag är lycklig. jag mår kalas, kanon, toppen, skitbra.
jag är trött. men just nu känns allt så jävla bra, och om det känns
så imorgon kväll är jag oerhört glad. krossa inte detta för mig, grabben.

jag vill också rekomendera två saker, en mascara och ett wax. båda från loreal paris.
mascaran (loreal paris - telescopic clean defination och kostar 150 kronor och är värt varenda krona. Den går att köpa nästan överallt, åhlens, hm tror jag också har den, kicks. så det är bara att leta upp)  är otroligt bra och man får långa fina fransar. man får också fin stark färg på fransarna utan att dem klumpar sig.
waxet (loreal paris - tec play ball och jag är inte hundra på priset, men det ligger väl mellan 100 och 150 skulle jag tro. det går att köpa först och främst på frisersalonger) är fantastiskt. det luktar helt okej och man blir inte sådär kalddig och håret ser inte fett ut heller. jag har det oranga och det får håret att blir lite sådär saltvattenshår. waxet ger också en volym som stannar men man måste då och då puffa upp håret ändå. jag är riktigt nöjd med båda köp.
          

Kommentarer
Postat av: Albin

Jag ska köpa det blåa :D Använde det förut och det är riktigt nice! :D

2008-07-13 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0