home sweet home

nu är jag hemma till mina kompisar, min dator, min dusch och min säng. även fast jag har haft det helt otroligt roligt så är det himla skönt att vara hemma. jag har saknat allt så grymt mycket och nu är tanken på flytten ännu mer skrämande. jag saknar allt så att jag grät efter två dagar, hur ska jag då klara tre år?
men svensson räddade snabbt situationen och allt känns rätt okej ändå. en sak som vi måste lova varandra. vi tjejer. det är att aldrig släppa varandra. jag behöver er, ett liv utan er vill jag inte ha och även fast jag flyttar vill jag helst packa ner er alla i min resväska. jag kommer ju sakna er så att jag spricker. ni får vara berädda på många nätter och dagar då jag ringer och gråter för att jag saknar er. ni är bäst.
nu efter falsterbo har jag ett par saker som jag köpt, och lite ska jag beställa från börjes och hööks. så allt är inte köpt än, men det mesta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0