from me

jag fick önskemål om att jag skulle skriva en blogg om den som jag älskade som ingen annan, den som jag tillbringade alla mina dagar hos och den som är ljuset i min vardag. jag började tänka på vem det var, min mamma, min bror, svensson, emily, kryskowski, emmie, ina.. dessa människorna är verkligen allt jag behöver. men det finns en till, och det är camry. camry är min häst, nej, min ponny. för mig är han den bästa. även fast vi tillsammans har dagar då jag blir så ledsen och sur att jag håller på att döda allt så har vi otoligt mycket skratt ihop också. i ett år, jag fick dig den 2/7 och skrev kontraktet den 7/7. i snart ett år har jag tillbringat varje dag, varje skratt och varje tår med dig. min rädsla för att du ska försvinna ur mitt liv är ofattbar. du håller upp det till varje procent och det finns inget som är bättre än när vi tränar och allt går perfekt. aldrig att jag lämnar dig, inte då, inte nu, inte sen. du ska alltid förbi min.
i tre år ska jag tillbringa all tid på en skola som det ingår att ta hand om min livskamrat. du och jag kommer bli oslagbara och jag tar vara på varje minut jag har dig här.
du är den som jag gråter hos för att jag vet att vad jag än gjort, hur mycket fel jag än gjort så dömmer du inte ut mig. du lämnar mig inte för något jag säger eller gör. du kommer med dina djupa varma andetag och bara lyssnar.
jag kan inte önska mig något bättre än dig, du är mitt allt, mitt liv.
jag älskar dig, camry. och för mig förblir du alltid min nuffe.

    

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0