every time.

varje gång är det samma sak. jag dissar som fan i början då han är så grymt på och vill ses och allt. sen efter ett tag så kommer jag på mig själv. jag tänker på honom oavbrutet och jag börjar faktiskt tycka om grabben. men ja, då är det redan för sent. fan också. detta är inte första gången. fan.
och ja, "det kunde varit värre" är väl det som dom flesta säger. ja, det kunde det vara men just nu känns det inte som det.
skit samma.

jag och emma har iallafall varit ute och gått ikv. mycket trevligt måste jag nog påstå att det var. och ja, jag fick sms av en mycket konstig människa, som är väldans snäll. men jag måste nog säga att jag blev mycket chockad.
ni killar är allt härliga. och till dig, just precis dig. jag tycker om dig, men du är inte min värld. jag går vidare för att det finns en miljon andra killar.
kyss på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0