dont talk.

säg inget. bara var tyst. för det finns inget som någon kan säga som ändrar hur allt detta är. fan också, fan ta dig.

men svensson räddade precis allt. fyfan, den tjejen är världsklass. jag är ensam hemma, fett tråkigt. men iallafall, nu ska jag ta på mig och sånt, sen ska vi gå och köpa grädde, och sylt och godis. för det är pannkaksdags. detta är endast för att pannkakor kan laga mitt hjärta och svenssons humör. sen godis är bara för att allmänt tjocka oss. efter det ska vi ut och gå. pannkakskalas är fan svaret när man är som mest nere. fyfan. och svensson, för utan henne är inte pannkakor roligt alls. jag älskar henne.
men nu ska jag pysa.
kysskyss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0