buy me

köp mig, men jag är inte till salu. förlåt, jag älskar dig och allt sånt, men köpa tillbaka mig, det är inte rätt sätt. köp mig inte med pengar, jag är inte din föralltid. säg istället ett ynka förlåt då du tittar mig i ögonen, medge för en gångs skull att du hade fel, att det var ditt fel, och säg förlåt. dra inte bara fram plånboken och köp allt jag pekar på. jag behöver inte ens peka, inte ens säga ett ord, det räcker att jag fäster blicken på det så har jag det snart. jag ber inte om pengar, jag ber om din kärlek. jag ber inte om att bli köpt, utan ett ynka förlåt.
du är för stolt över dig själv för att kunna medge att du hade fel, och att du borde säga förlåt. du klarar inte av det, du är för jävla fucking stolt. kom tillbaka till verkligeten lite. men jag gör fel, jag vet. jag accepterar att inte få höra ordet förlåt utan ständigt nya saker. det är mitt fel, och jag borde inte ens tänka tanken på att ta emot nästa sak. men jag älskar dig, och jag vet att du inte klarar av att säga förlåt och att säga att det var ditt fel. du klarar det inte. jag vågar inte låta dig ens försöka, för om du inte klarar det så kanske du försvinner. försvinner föralltid.
köp mig, om och om igen. bara köp mig.
för enligt dig kommer jag alltid vara till salu och nu börjar jag tro det själv.
kom igen, köp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0