dessa treor

vi varnades i början av lektionen att treorna kunde komma och storma huset, detta har inte hänt än så nu börjar vi sluta låsa dörren och sånna saker. Ikväll när min röst var sepe och bara jag och fanny var hemma rycks dörren upp och någon klampar in och skriker; HALLÅ! HALLÅ? men tven är på så någon är här. HALLÅ!? min röst höll inte för att jag skulle skrika; JA? så jag sket i det. dessa sex treor slog sig ner vid teven och jag ringde fanny som var på nedanvåningen och frågade vem det var. mycket odiskret var hon och frågade mig i trappan var jag var och jag sa; i trappan så alla hörde. sen helt plötsligt rusade hon in i köket till mig. inte alls odriskret sådär.. jag värmde te och jag och fanny stod och snackade skit bara, så kommer dessa treor in och säger; här står ni och dricker te och småmyser. jag svarade då; självklart, alltid. sen lunkade dom och tittade på jennys och lines rum som hade ställt ihop sina sängar till en stor. en kille tittade på mig och sa; bor någon lespisk här? jag bara tittade och sa; nej... en annan kille kom då och frågade; bor du där? jag tittade lika konstigt på honom som den första och sa; nej varför tror du det? han svarade; men du sa ju att du brukar småmysa. (tabbe 1) då gick jag. vi kom till tv rummet igen och en av killarna fick syn på dvdserien HJÄLP? och frågade vem som ägde den. jag och fanny sa att hon var hemma för hon var sjuk. och sen frågade dom när hon kom. jag svarade och tyckte det var ganska självklart att hon kom när hon blivit frist. (smarta killar) sen sa dom tillvarandra; men vi kan ju skriva en lapp till henne och lägga här på bordet så hon vet var hennes dvd är. dom tittade på varandra och runt sig om papper och penna men det fanns inget. jag stod mest och stirra på dom, grymt korkade. (ta det inte personligt) jag kunde inte hålla mig och sa; här står två tjejer som bor med denna tjejen. ni behöver inte skriva någon lapp, vi kan säga det till henne när hon kommer. dom tittar på varandra och säger; ja..jo..ja.. (smarta killar som sagt) sen gick alla. den sista stängde dörren till tvrummet och jag utbrast; STÄNG INTE DEN DÖRREN, DÅ KOMMER INTE MUSEN UT. han stannade upp, öppnade dörren, skrek till hans kompisar; HÄR ÄR EN MUS, och sa till mig; är här en mus? jag sa då; ja, men just nu hittar vi den inte, den måste ha sprungit iväg.. detta misstolkades ganska rigält. bra kämpat emmy.
sen gick dom.
jag drog även en nödlögn när dom skulle till mitt rum eftersom alla underkläder som jag nyss tvättat låg i fotöljen, och jag var inte så pigg på att visa dom.
men ja. nu ska jag duscha, sen. sova.
puss på er.
 
mest för att jag vill se ut som henne. att jag saknar henne, bells, adela. att jag snart kommer och festar mer dom och att jag älskar dom.
mest för att jag vill träffa svensson, att jag saknar henne, frida, emmie, emily och ina. att jag snart kommer till dom och att jag älskar dom.

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

God morgon, jag har precis vaknat ;D

2008-12-05 @ 13:04:02
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: N E L L I

men tack sötnos :)

2008-12-05 @ 16:13:57
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: ida

jaa värkligen : P

kram <3

2008-12-06 @ 12:15:58
URL: http://iidaaw.blogg.se/
Postat av: JULIA

sv: haha ja! Det gjorde jag faktiskt med :P ALlt bra?

2008-12-06 @ 15:10:18
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: N E L L I

Jorra, it's fine. Sj då? ;>

2008-12-06 @ 15:36:53
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Gör det då:)

Hoppas du haft en trevlig helg hitills!

2008-12-06 @ 18:28:04
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0