you are home!

adam, du är hemma! jag ville bara att denna bloggvärlden skulle veta att du äntligen kommit hem. fatta saknaden efter dig, helt sinnessjukt. trodde inte att jag skulle bli sådär glad när jag loggade in och du var inne. för en gångs skull sitter jag här och hoppar av glädje. shit vad jag tycker om den killen.
och joeeeel, världens bästa saknar jag till tusen. kom, kom, kom för att jag behöver dig! du lyckas alltid få mig att må sådär riktigt bra. helt sjukt är det. jag behöver dig, du är ren livskraft <3
och albin, du är bara så jävla bra!


och ystadfolket. jag älskar er och jag är grymt lycklig att jag får träffa er hela tiden. jag är fylld men gjädje över att ni är mina kompisar, för bättre kompisar än ni kan jag inte få. det gör så fruktansvärt ont att flytta och behöva säga hejdå. även fast vi kommer ses så kommer vi inte göra det där lilla extra varje dag som vi brukade. inte sitta i matsalen tsm, inte på lektionerna, inte skratta, inte klaga på skolan och deras korridorer, inte gå på stan eller fika sådär spontant. jag kommer verkligen sakna de där småsakerna som förgyllade min vardag. ni är verkligen mitt allt, utan er kommer jag ingenstanns i livet. tack <3
och barafolket, jag älskar er också, jag har alltid gjort det och kommer alltid att göra det. ni kommer alltid ha den där speciella platsen i mitt hjärta. och hur lång tid det än var sen vi sågs så lyckas vi alltid börja där vi slutade. vi delar alltid lik mycket stratt och lycka. ni finns där verkligen alltid även fast jag många gånger sabbar allt. tack för att ni orkar hålla kvar vid mig. jag skulle göra allt för er. ni är dom personerna som alltid stannar och står vid ens sida, oavsett vad..

fyfan vad jag är lycklig att få ha dessa personerna i mitt liv. tacktacktack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0