yes oh yes

nu sitter jag här igen, och har snott jojos dator :D snäll tös det va.
jag är ledig på fredag så jag kommer hem fredag morgon eller torsdagkväll. jag får se lite. men jävlar vad tvåorna håller på, och nu är här ändå bara typ 6 tvåor eller något. tänk liksom sen när här kommer typ 100 tvåor och 100 treor. snacka om liv. dom har redan kastat vattenballonger, snott nycklar, klättrat in u rummen och flyttat saker, hällt en hink med vatten över någon som låg och sov, slängt en tjej i sjön. och en miljon mer saker. sen när jag skulle cykla till frukosten idag, så bara: punka på däcket. jag höll på att dö. så ja... nu måste man fixa det också, men det löser sig.

töser, hoppas era skoldagar blir bra.
kyss.

Kommentarer
Postat av: E nilsson

jag kan säga att klassen var bra, lite stelt nu i början men så är det ju oftast. Riktigt skönt att höra att du trivs :) Vi ses förhoppningsvis till helgen!

2008-08-20 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0