workout



nu har jag frossat i en vecka. ätit på restaurang, ätit godis, allt möjligt och nu ska jag snart väcka emmy. imorgon när tåget rullar in i ystad vaknar jag och inser vad som måste göras. jag kommer kvida och jag kommer försöka komma med undanflykter men denna veckan är fylld med träning. jag bestämde här, denna veckan att jag ska göra ett nytt liv, en ny emmy. för jag är inte nöjd med den som emmy är idag så då får jag ändra henne tills jag tycker det bli bra. en sak jag måste ändra är mina komplex, jag orkar inte ha dom länge så nu ska jag träna som en dåre. jag kommer hata mig själv och träningen men jag känner att jag måste om jag vill må bra i längden. för nu, vad jag än sätter på mig så känns det inte bra, hur jag än sminkar mig eller fixar håret så känns det inte bra. morgonen efter jag ätit godis känns det inte bra. jag måste börja mitt nya liv, och det börjar jag med imorgon. inga fler undanflyker, inga fler ursäkter. jag gör detta för att må så bra som möjligt och jag är stolt över det.
jag vill komma in på bollerup första dagen och känna mig fin och att jag kan prata med folk utan att tänka på vad dom ska tro om mig. och visst kommer jag inte gå ner på en vecka, men det är inte utsidan och det fysiska jag jobbar upp med min träning. utan jag jobbar med den psykiska delen så att jag tänker rätt och mår bra.
imorgon är en ny dag, med nya mål som ska uppfyllas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0