when the night is over.

när man vaknar och är sådär nyvaken och man inte orkar gå upp. när man ligger kvar och tänker på vadman drömt under natten. så gjorde jag idag. när jag vaknade trodde jag verkligen att allt var en dröm, men ju längre in på morgonen jag kom förstod jag sanningen. det var inte, det var den äckliga verkligheten som hade trängt sig på.
nu sitter jag här, väntar på svensson så vi kan åka till stallet och bara gå och prata. jag lyssnar på simple plan om och om igen och försöker släppa det som hände. förlåt, jag kan inte. förlåt verkligen.
jag gråter. jag är rädd. inget kan rädda detta, inget kan få detta att bli som innan, ingen kan få bilderna att försvinna.
men svensson, tack. bara kom. du är den enda jag behöver just nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0