oh no.

imorgon åker jag hem, det är verkligen: oh no! visst ska det bli härligt att komma hem och börja med packningen och listan och packa lite till hästen och sånt med. men alltså här är allt så annorlunda. man är så fri här och jag älskar det. detta har varit en underbar vecka och jag inser alltmer hur mycket jag plågar mig själv av att inte åka hit. pappa, bara, malmö, shopping, köpenhamn, kompisar, utekvällar, fester, nattklubbar. allt. jag vill verkligen inte åka hem även om jag längtar att få komma hem. man är i två delar. jag vill hem och packa och allt sånt, men bara för det vill jag inte lämna bara. detta är nog en av dom bästa platserna jag vet, för här kan jag bara vara. här finns inga krav eller rykten, här finns bara dagen att leva med ett leende och det gör jag.
nu lovar jag inte bara alla kompisar och pappa att jag snart kommer. utan jag lovar mig själv att sluta plåga mig och åka hit oftare. jag vill det, jag behöver det, jag ska det!

tack för en underbar vecka, jag kommer sakna detta stället. det känns som om jag flyttade igår och gick hem och grät för att jag saknar detta. likadant kommer jag göra nu också. alltid, varje gång jag kommer hem så känns det likadant. det känns som om jag är åtta igen och har precis flyttat. ja, jag saknar detta så fruktansvärt mycket att det är sjukt. varje dag finns stället i mina tankar, varje dag. men jag döljer det.
tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0