it okey, i promise

det är okej. jag kommer komma över detta. det är inte hela världen. det kommer ta tid, det kommer att ta energi men jag ska komma över det. jag behöver hjälp och jag behöver stöttande ord. jag behöver kramar som säger att allt kommer fixa sig. jag behöver ögon som förstår när jag inte orkar vara ute på kvällarna och inte orkar le. jag behöver bara få er att förstå att ge mig tid. klaga inte om jag gör något fel, klandra mig inte. säg det om ett tag för just nu har jag full show med att överleva. jag kommer fixa detta. det är inte så att världen går under. men min energi tar den.
och nej, det hände aldrig, jag och andra hann stoppa det. men det bryr jag mig inte om. för det är den känslan innan allt hände, det är den värsta av dom alla.
men det är lugnt. oroa er inte för jag kommer klara av detta. jag lovar. så farligt är det inte.

om dom klarar det,
så klarar jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0