hello.

jag måste ta mig fan bli bättre på att skriva. jag skriver aldrig mer, och jag har inte tid att skriva iheller.
tex idag måste jag baka kanelbullar och vaniljbullar, träffa svensson och packa allt. jag har inte packat en enda sak än, och nu börjar jag få lite sådär smått panik. allt måste packas och jag har ingen tid. imorgon får jag nyckeln och på måndag flyttar jag riktigt, det är bara idag jag har på mig. och nu är mamma iväg så jag vet inte vad jag ska packa i, och ja. detta är inte lätt, inte lätt alls men det ska lösa sig!

så nu flyttar jag snart, saknar er redan era granna palter.

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag får komma och hälsa på någon dag min jungfru <3

2008-08-16 @ 16:14:27
URL: http://soofienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0