you're nothing

du tror att du är mitt liv, att jag inte är ett skit utan dig. du tror att du äger mig och att jag alltid ska stanna. du tror att jag accepterar vad du än gör mot mig, hur taskig du än är. du tror så jävla mycket.
men jag kan lämna dig vilken sekund som helst. jag har aldrig sagt att det skulle vara enkelt att lämna dig och alla minnen men jag kan om jag bara vill. så kära du, för att göra detta så bra som möjligt. inse att jag inte är en docka, att  jag har styrkan att kunna lämna dig. bara se det.

idag var jag på ungdomsmässan hela dagen. teatersmink för hela slanten. Jag var grym, du anar inte. Jag var bäst av dom alla. hahaha, nej, men faktiskt så var det en sak som jag var bra på. Otroligt rolig dag. Fast vi hade sjukt mycket att göra kunde inte ens sitta ner medan jag åt lunch. men det var värt det.
Nu är jag sjukt trött och ska sova. gnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0