du och jag

Det var inte längesen det var du och jag. Jag saknar dig faktiskt. Syskonkärlek är den bästa och ingen kommer klå min bror. Ingen kille kommer att vara bättre, ingen kan ta hans plats, ingen har man samma kärlek till. Ibland saknar man personen mer, ikväll är en sådan kväll som man saknar honom lite extra. han är fin, han är min bror, han betyder mer än han tror. Även fast vi inte har daglig kontakt så vet jag att vi finns där när det kniper. Han är bra med andra ord.



_________________________________________

Och vännen du sårar omedvetet. Jag brukade vara den som du berättade allting för först, som du ringde och smsade stup i kvarten. Du och jag, vi passade liksom ihop på något sätt, det har varit så innan iallafall. Ha mig inte som en reserv för det sårar mer än om du låter mig gå. Du var min andra hälft, men jag antar att tiden förändrar allt. Släpp mig helt, eller låt det bli som innan för nu är det bara smärtsamt.
KYSS & GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0