FY BUBBLAN

Dagen idag har varit vår profildag i skolan vilket innebär att jag har haft 6 timmars hästlektioner på schemat. Efter att ha fått sluta en halvtimme tidigare (klockan fyra) cyklade jag hem, fixade i stallet och red. Det gick väl bra, inte kalas men inte heller dåligt. Sen blev det in, laga mat och titta på Bonder söker fru som man bara inte kan missa. Nu skulle det varit grey's på schemat men i och med att jag tyvärr (som alla andra i min grupp) ligger back i matten så fick min grey's-kväll helt enkelt bli inställd.
Shit, jag borde ringa mammsi. Har inte pratat med henne på riktigt länge. Men nu är jag trött. Jag ringer imorgon, det lovar jag och sätter ett stort kryss på höger hand så jag kommer ihåg det. Måste komma ihåg det.
Nu skuter jag fram matten genom att sitta här. Jag måste plugga.
PUSS.

Förrästen så saknar jag Fanny, även fast vi ses i skolan. Jag saknar henne, alla kvällar vi umgicks, alla skratt. FY BUBBLAN vad jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0