Jag ska bli sagolik

Jag ska bli sagolik, jag ska stäva efter att få måtten 90-60-90 på min kropp och även fast jag inte lyckas hela vägen så ska jag komma närmare iallafall. Jag vill detta, några fy centimeter kan göra att jag blir så mycket piggare, gladare och vackrare. Bara några ynka centimeter kan få mig att springa genom livet, komma på fester som om jag vore den finaste där och bara känna att jag äger världen. Min självkänsla ska komma tillbaka.
Dock kan jag inte träna riktigt fören jag köpt och fått hit mitt löpband, men jag ska träna så gott det går. Ska rida varje dag och springa de dagar jag kan, såsom söndag, måndag, torsdag, fredag, lördag. jag ska åtminstonde försöka, även fast vi har riktigt mycket i skolan. Jag gör detta för migsjälv!
Världen är utseendefixerad, och det kommer ta mer än en person att ändra på det. Därför har jag valt att acceptera den världen istället för att gå emot den, utan hitta ett fack som jag passar in. Nu ska jag bara träna så jag passar in i det facket jag vill. Jag ska bli fin, riktigt jävla fin. Smal, hälsosam, självsäker och fin. Thats the new me!


Jag saknar er, jätte superduper mycket. Och detta var en av de bästa dagarna i mitt liv. Tack Emmie, Frida, Frida och Ina (och Emliy) för att ni gjorde och fortfarande gör mig liv så ofantligt bra. Utan er hade jag faktiskt inte klarat det. Jag finner inga ord. TACKTACKTACK! i min värld är ni bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0