I do whatever it takes

Dålig uppdatering, jag skäms.
Jag var hemma igår, kom tillbaka till skolan idag för att plugga, träna och leva mitt liv. Nu sker en förändring, det blir inte mer godisätande i massor, det blir inte mer "oh-jag-orkar-inte-träna-dagar" och inte heller "vi-har-mycket-läxor-så-jag-hinner-inte-träna-dagar". Ursäkterna tar jag tag i för nu har det gått förlångt. Nu är det pest, jag håller fan på att bli tjock och det är inte accptabelt någonstans. Fyfan för mig själv just nu. Men jag ska bli sådär klockrent snygg när jag är klar, jag måste. Det är mitt mål förtillfälligt. Kalla mig utseendefixerad men faktum är att det inte är fel. Idag är hela världen grymt utseendefixerad så prata inte med mig som om det vore en fel sak att vara. Världen är grymt utseendefixerad, det är jag med och det är därför jag ska ta tag i mitt liv och börja träna. Träningsmaskiner ska inköpas och nyttigmat står i kylskåpet. I do whatever it takes!

träningskläderna är på, nujävlar!

Om en vecka är jag i malmö nu, shoppar som bara den och gör av med pengar. Jag och frida går glatt runt och disskuterar hur bra konserten med Winnerbäck var och jag funderar på hur mitt hår kommer se ut efter klippningen. Nästa helg kommer bli magisk, och jag ser framemot det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0