döda hästben

Nu har jag sovmorgon till åtta, alla i huset har redan cyklat till skolan, ganska chill. Väl nere på skolan väntar tre timmars hovlektion med grupp 1. "Leka" med döda hästben klockan åtta på morgon är kanske inte det bästa som finns, men visst klarar man av det. Dissekera hov, döda hästben och sånt mysigt blir det också, mums. Efter det blir den ridlektion och sedan hästkunskapslektion. Härlig dag? - ja, när man har winnerbäck på morgon så blir aldrig dagen helt totalt misslyckad.
- Ikväll blir det nog ett ridpass om inget annat dyker upp, sen blir det ta mig tusan matte-plugg inför provet imorgon. Det kan ju bli intressant hur det går. haha.
Nu ska jag cykla iväg.
PUSS, håll en tumme för mig och de döda hästbenen :)


kysse är söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0