Attans bananer.

Min klass insåg ganska snabbt i morse att jag menade det jag sa med att vara dålig på volleyboll med många goda skratt blev det. Resten av dagen spenderades med Kyssi och hennes tingbackaflickor på ett jävla reningsverk. Det är nog det värsta jag har gjort, fyfan. Jag höll på att kräka ett x antal gånger och stanken var inte nådig. Men det är över, skönt som tusan och aldrig mer att jag åker dit.
Haha, nu ska jag lägga mig och läsa i min engelska-bok, vilket jag inte alls ser framemot.
Imorgon blir det springa på morgonen, sen till skolan, sen rida och plugga.
Kvällsmaten idag blev sallad, duktigt värre emmy.
Godnatt.
Attsns bananer, jag borde ring bellski. jag lovade det innan ju. denhär dagen har varit... speciell, och jag vet inte om det är på ett bra sätt. tyvärr.
och det mest roande med hela kvällen var att jag skrev ett arbete som jag med ett x antal andra ska redovisa imorgon. Jag har suttit och kämpat mig igenom den satans texten som var ett helvete och jag förstod hälften av alla orden men tillslut lyckades jag få ihop ett tal. Då läser jag upp det, får små roliga kommentarer: det är helt ovesentligt, inte intressant, det kan du stryka, det är för mycket fakta. Så nu måste jag iprincip göra om hela mig jävla text och jag är assur och jätte irriterad och sjukt besviken på alla ledlåtande kommentarer som ens kompisar säger om en och ens skrivande. Men nu ska jag prata med bellski och leta löpband.
Godnatt.


Du brukade få mig att le, att må lite sådär extra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0