ystads babyboo

emmie, emily, frida, frida och nu räknar jag med ina i denna skaran med fast hon bor i lund. JAG SAKNAR ER. jag vill fan ha er här nu så ni kan ge mig en anledning att ens gå upp och gå till skolan. det finns liksom inte så mycket att säga mer än att jag saknar er extremt och älskar er. varje dag tittar jag på tavlan och skrattar glatt över den tiden vi hade tillsammans. varje dag tittar jag igenom mobilens bilder och ser mobilens videos och är glad men samtidigt ledsen. jag är glad att jag fått vara med om en såndär härlig tid med världens bästa människor men jag är också ledsen att den är över. inte över så att vi inte ses, men det är inte direkt så att vi ses varje dag och gör allt tillsammans. det är det som jag saknar. att ha en mening med allt man gör, varje skratt är meningsfullt och varje leende är inte påhittat. det är med er som jag är mitt rätta jag och som jag kan säga allt till.
med andra ord, jag älskar er <3



Kommentarer
Postat av: frida X (som chatarina din favorit skrev;)..)

jag saknar dig också älskling. vi ses på lovet? <3

2008-10-19 @ 22:47:10
URL: http://ffridakryskowski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0