away

ifrån alla helgens problem sitter jag här med en ny klänning och två par nya skor. stövlar om jag ska vara exakt. jag älskar älskar älskar dom och ja. på lördag är det höstfest, annars är väl veckan ganska normal. shit vad lördag ska bli härligt,längtar som fan. här får ni ett smakprov.

JAG ÄR SKÅNING, FÖDD I SVERIGE,
DANMARK ÄR MITT FOSTERLAND,
TALAR RANSKA SOM EN JUDE FAST JAG ÄR EN ENGELSKMAN.
OCH NÄR JAG FÖDDES UT UR KINA FICK JAG SE MIN SPANSKA MOR,
FRANSKA SYSTER OCH KARINA OCH MIN FINSKA LILLEBROR.

FULL IDAG, FULL I MORGON, FULL VARENDA JÄVLA DAG
JAG SKA ALDRIG SVIKA FLASKAN, JAG SKA ALDRIG GIFTA MIG.

OCH PÅ MIN GRAVSTEN OCH PÅ MIN GRAVSTEN SKA DET RISTAS I LATIN
ATT HÄR UNDET LIGGER LIKET AV ETT JÄVLA FYLLESVIN!
OCH ALLA MASKAR OCH ALLA MASKAR SOM SKA ÄTA AV MIN KROPP,
DOM SKA BLI SÅ JÄVLA FULLA ATT DOM ALDRIG HITTAR OPP!
SKÅÅÅL!
detta är då bollerupsvisan (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0