my new life.

så nu är mitt nya liv i full ordning och allt rullar på i en takt som jag inte hinner med. jag bor nu på ett annat ställe, med en ny adress och nytt nummet. skicka brev, ring. jag har ett nytt rum, i ett nytt hus med härliga människor. jag går på en skola som jag alltid velat gå på. ja, allt känns bra.
iallafall så flyttar jag hästen idag och då har jag allt jag vill! jag vill bara att min polle ska komma så har jag allt. idag beställer vi även bredbandet så snart kan jag skriva som jag en gång brukade och berätta allt som händer. det finns tre saker som händer idag/ikv som dom har frågat mig om jag kan hänga med på, men alla tre har jag fått tacka nej till. förlåt, jag vill. och tack, ni gör mig glad.
men club marsmallows insparksfest den 12 ska jag absolut gå på och jag hoppas verkligen att det blir med bara-folket. för jag saknar dom så sjukt mycket och jag vill ha dom vid min sida hela tiden. ni kan komma och bo hos mig, alla! för jag vill ha med er på allt jag gör. jag älskar er och jag hoppas att vi ses på insparksfesten.
och jag har träffat underbara människor på skolan och vi har det så sjukt roligt att det är svårt att säga med ord. locken, kyssebär, sundshine, jojo, louise och alla andra är så jävla bra! jag tycker om er töser, och utan er vet jag inte hur jag skulle klara mig där ute.

nu måste jag springa iväg och packa och lämna fridas tröja. men ni får ha det så bra och så hörs vi. ni får nummret och adressen sen.
jag älskar er, och jag längtar till den 12.
kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0