stolt.

jag gick upp vid sex halv sju för att mata hästarna i morse, sen gick jag in och somnade igen. men jag tog mig upp och jag är fruktansvärt stolt över det. jag sitter dock fortfarande på bollerup med hade en otroligt mysig kväll igår. stallet med massa skitsnack, först svae the last dance och sen aristocats. sen städade jag mitt skafferi och flyttade alla mina saker så jag skulle få plats. idag väntar mig utsläpp av hästar, duscha, fixa till mig och hinna städa nästan hela huset tills klockan är tolv. så det blir snabba ryck.
men visst är jag duktig? a)
sen på tisdag blir det etage med sötnosar och på onsdag blir det nog stan och fika med cajsa kajjan johansson. sen från torsdag till lördag ska jag träffa ina och sen ska jag försöka träffa fanny också en dag. de dagarna som blir över spenderar jag med hästen, ystadfolket och familjen. jag har en miljon läxor över lovet och just nu sitter jag och tänker på när jag ska göra allt.
nu kom amanda. måste pysa. kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0