brother

well allt är väl bra hemma nu tror jag. och det är alltid bra ju. hästen, flytten, bollerup. yesyesyes ;)
men igår var jag i malmö och träffade världens bästa bror, han är oslagbar jag svär. jag älskar honom och jag tycker att alla ska se ut och vara som honom. men han tillhör mig, och om någon brud ska ha honom ska jag tillåta det. för han är bara värd den bästa av dom bästa. som ni märker betyder han otroligt mycket för mig. jag skulle kunna dö för honom. han är bäst, mitt allt.
jag träffade även foppa. herregud vad det var längesen, men grymt roligt. justfan foppa är robbans barndomskompis.helt otroligt, han har varit i hela världen. fan, jag vill också.
ja, en mycket trevlig kväll igår, fast sa adjö till uppsala :(

och internet klyddar som fan just nu så jag är typ aldrig inne, och nu ska jag snart ut till hästen.
btw, jag mår riktigt illa.
kysskyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0