turn back time




om jag bara kunde spola tillbaka tiden i sådär ett halvår så hade jag ångrat så mycket jag både sagt och gjort. att jag släppte sånna otroliga människor är svårt att förstå, och att jag fortfarande låter dom gå är sinnessjukt. jag vill ha dom kvar, ha dom så nära mig som möjligt.
det ska bli skönt att åka iväg till papps, bara komma bort i två sekunder. släppa ystadlivet, killar, problem, flytten. allt, bara släppa det. låta mig själv leva livet, slappa och skita i vad folk tycker om mig. en vecka är jag borta, men jag kommer kanske och hälsar på. men det är längesen jag längtat efter något som detta. få ligga i pappas säng med hans arm runt mig, bara känna lugnet sprida sig i kroppen. träffa mina gammla kompisar, sova hos dom. jag vill verkligen. speciellt nu, när du totalt krossade mig, och varningsklockan ringer i huvudet. nu när jag vägrar leva i nuet och accepterar inte att jag släppe dom. nu är den bästa tiden att komma bort. jag ska inte tänka mer på honom, jag ska inte höra av mig. jag ska visa mig stark fast jag är svagare nu än någonsin. allt är ett spel och jag är villig att spela med. fortfarande hoppas jag om och om igen att jag fått sms från dig och ingen annan. jag låter mig själv lee varje gång jag tänker på dig. men fan, jag tyckte inte ens om dig så mycket. fuck you. jag klarar mig.

jag vill vara hemma hos dig.
jag vill somna i din säng med armen runt dig.
jag vill viska i ditt namn i ditt öra.
jag vill höra dina andetag när du sover så djupt.
jag vill vakna och se dig där sidan om mig.
jag vill titta in i dina ögon.
jag vill hålla din hand.
jag vill ligga och leka med ditt hår då jag vaknar mitt i natten och inte kan somna om.
jag vill känna din värme.
jag vill röra din kropp.
jag vill känna din puls.
jag vill höra din röst.
jag vill kunna tycka om dig riktigt mycket.
jag vill att du ska vara min.
jag vill röra dina läppar.
jag vill vara din, och bara din.
jag vill ständigt kyssa dig.
och sist vill jag kunna säga till alla att du är min, bara min och ingen annans.
ja, jag tykte faktiskt om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0